<Fair City Amsterdam> demonstratie 15 december tegen stadsuitverkoop

alidada at dds.nl alidada at dds.nl
Wed Nov 21 19:15:55 CET 2018

Hallo Mirjam en CoMo vooral,
Ik vermoed dat de demo1512 emaillijst niet werkt. Ik heb geprobeerd
jullie te bereiken via de Fair City lijst maar heb niks meer gehoord.
We hebben afgelopen maandag op de adm het vergadertijdstip over de demo
vervroegd van 20 naar 16 uur vandaag., omdat de meeste aanwezigen van
vorige week niet konden in de avond, veelal ivm het AA vrijplaatsendebat
in Noord. Het bleef stil vanmiddag, ik vermoed dat de boodschap niet bij
iedereen is aangekomen.
Wel worden er vanavond al posters gedrukt naast de MKZ binnenpret voor
de komende dagen. Ik hoop dat jullie de boodschap op tijd hebben
gekregen.
Ik stel voor dat we verder de dringende zaken via email afhandelen en
volgende week weer bijeenkomen voor meer productie organisatorisch werk.
grt. Elly