<Fair City Amsterdam> Zef Hemel ...

Natuurbescherming ZO natuurbeschermingzo at xs4all.nl
Wed Apr 3 10:32:34 CEST 2019

Is dat dezelfde Zef Hemel die opstuwt naar 2 miljoen bewoners voor Amsterdam?
https://www.metropoolregioamsterdam.nl/artikel/20180207-zef-hemel-amsterdam-moet-naar-twee-miljoen-inwoners <https://www.metropoolregioamsterdam.nl/artikel/20180207-zef-hemel-amsterdam-moet-naar-twee-miljoen-inwoners>

Meer verdichting, meer hoge flats. Ongekende oplitsing van woningen in kamers? Ja, dan moet je er wel met de fiets op uit als het binnen te krap is geworden.

Ik denk dat de lente hem even in de bol is geslagen. Even wegdromen...

Met vriendelijke groet,
Hetty Litjens
Stichting Natuurbescherming ZO