<Fair City Amsterdam> kosten ADM ontruiming?

Patrice Riemens patrice at xs4all.nl
Fri Jan 11 11:40:08 CET 2019

On 2019-01-11 11:28, Bart Klaar wrote:
> no comment:
>
> https://www.parool.nl/amsterdam/halsema-stemt-in-met-onderzoek-ontruimingskosten~a4619068/

"Burgemeester Femke Halsema is teleurgesteld in de eigenaar van het
ADM-terrein."

Inderdaad .. te droevig voor woorden ...

Ondertussen, in Italie: Vanochtend kom ik m'n vriend C op weg naar het
opvanghuis van de 60+ 'immigranten' die de gemeente Fiesole huisverst.
Hij heeft een heel grote tas bij zich. Ja, zegt hij, het is nu door
Salvini de gemeentes verboden om materieele hulp te bieden aan
vluchtelingen, buiten de regeringsinstanties om, dus geeft de gemeente
mij spullen die ik als particulier er heen breng. dat is -nog- niet
verboden.

the winter is coming ...
p+7D!