<Fair City Amsterdam> Programma vanavond - CSA in de Zwijger

Myriam Corzilius myriamcorzilius at live.nl
Thu Jun 13 09:06:06 CEST 2019

Het was een" leuke" avond zoals de moderate o r her omschreef en dan weet je eigenlijk al genoeg!Zonder effect dus.......dank aan ieder die het georganiseerd hebben ,  wat trefwoorden die vaak terug kwamen ;

Politiek,genieg geprast we weten het alemaal nu wel ,geen woorden maar daden,Actie !
Op links is immers  beloofd bij de gemeenteraad verkiezingen. Het gast te langzaam ondertussen denderen de  investeringsmaarschappijen voort Politiek ,Grijp IN, Nu!

Behoud en meer vrije ruimten zijn dringend nodig  om Amsterdam leefbaar te houden
Vrijplaatsen zonder beperkende regels,tijdelijke contracten,we wilken meer vrijheid in invulling,eigen beheer van de loaties en panden

Weg met de tijdelijkheid

Creatief en cultureel zijn niet hetzelfde,
In de panden is men naast kunst   bezig met wonen, ,vluchelingen,sociale cohesie, de  buurt,sustainability,fietsen- mobiliteit ,bouwen .maak voor iiedereen  ook ruimte vrij.Zij  vormen immers samen de vrijplaats

De witte zaal in de Zwijger, is aan kleur en verjonging toe!

Be brave and dont give up!,

Er waren veel mooie voorbeelden ook vanuit het buitenland van vrijplaatsen die gerealiseerd zijn door zeer actieve bewoners .

Outlook voor Android downloaden<https://aka.ms/ghei36>