<Fair City Amsterdam> We Make the City programma boek ...

Natuurbescherming ZO natuurbeschermingzo at xs4all.nl
Fri Jun 21 09:04:09 CEST 2019

“Festivals kunnen een positieve invloed hebben op een natuurgebied.” Zei mevr. Van Doorninck.
https://twitter.com/020Denise/status/1141953220199231488/video/1 <https://twitter.com/020Denise/status/1141953220199231488/video/1>
Vooral de opbouw van zo’n festival is interessant:
https://vimeo.com/338716362 <https://vimeo.com/338716362>
Zeer goed als je ondergrondverdichting wil promoten en vernietiging van fauna en flora.
Een mooi voorbeeld van hoe de city gefaket wordt.
Amsterdam Open Air is een onderdeel van de multinational LiveStyle, die nog meer natuurgebieden exploiteert.

Groet,
Hetty
Stichting Natuurbescherming ZO
http://www.heliam.net/Stichting/natuurbeschermingzo/blog/index.html <http://www.heliam.net/Stichting/natuurbeschermingzo/blog/index.html>