<Fair City Amsterdam> We Make the City programma boek ...

Patrice Riemens patrice at xs4all.nl
Fri Jun 21 07:39:02 CEST 2019

Aloha,

Gisteren in de OB een exemplaar meegenomen (geen idee of het de
bedoeling was er lag er maar een op de toonbank ;-), en waaaow, wat een
feelgood gebeuren!
Ik heb aan Philomena Essed (een vd keynoters kennelijk) het 'We Fake the
City' concept uitgelegd, benieuwd wat zij ervan vindt.
Misschien ligt het aan mij aanbidding van het geschreven woord, maar als
je niet vooringenomen (of domweg geinformeerd) bent dan raak je toch
diep onder de indruk ofzo, van alles wat er in Amsterdam gaande is. Van
dat soort dingen krijg ik steeds meer dhet idee dat wij in een soort
Sovjet maatschappij leven, maar dan multi/technicolor.

Iedereen een zonnige zonnewende!p+2D!
p+2D!