<Fair City Amsterdam> Dringende oproep: stop op 9 maart uitsluiting bij de (HNA) Huurdersnetwerk Amsterdam

Renzo Verwer renzoverwer at gmail.com
Fri Mar 8 21:15:47 CET 2019

hi, dat klopt natuurlijk wel
Zo gauw SP en GL: en PVDA gaan besturen voeren ze liberaal beleid uit. Het
zijn kapitalisten...
D66 is al een extreem-liberale en extreem-rechtse partij op econ gebied.
Wie dat niet ziet, kijkt niet goed. Sp / GL/PVDA zijn fraaie misleiders.

Tsja Wat dan.
Ik weet het niet. schandalig is het zeker.

-- --
Ik heb een blog. Bekijk hem eens... of vaker:
http://www.renzoverwer.wordpress.com