<Fair City Amsterdam> ........

Natuurbescherming ZO natuurbeschermingzo at xs4all.nl
Tue May 14 13:09:22 CEST 2019

Beste Hay,

Je kunt de uitnodiging ook zien als een goede gelegenheid om een kritisch geluid te laten horen. Dat zou ik zelf zeer appreciëren.
Ik kom er waarschijnlijk niet meer in en ik ben niet iemand die goed de media kan bespelen en spreken.

Met vriendelijke groet,
Hetty Litjens
Stichting Natuurbescherming ZO