<Fair City Amsterdam> ........

Natuurbescherming ZO natuurbeschermingzo at xs4all.nl
Tue May 14 19:53:30 CEST 2019

Daar kan ik wel begrip voor hebben, maar we hebben het hier nu om het specifiek geval waarin AIR geen vrijplaats meer is, maar een festival dat miljoenen opbrengt, niet voor de maatschappij of de gemeente, of GGA, maar voor het eigen bedrijf en parken en natuurgebieden beschadigt.
Onder het mom van broedplaatsen gaat het om een industrie die omgevingsvergunningen verleend krijgt die door de Raas van State nietig verklaard worden omdat ze in strijd zijn met de rechtszekerheid en de Awb. De broedplaatsen moeten blijven.
De Zwijger heeft zijn nut. En wordt door mij niet verguisd. Maar kritiek moet altijd kunnen.

Met vriendelijke groet,
Hetty Litjens
Stichting Natuurbescherming ZO
http://www.heliam.net/Stichting/natuurbeschermingzo/blog/index.html <http://www.heliam.net/Stichting/natuurbeschermingzo/blog/index.html>