<Fair City Amsterdam> Fwd: Promotie

abraham vega abrahamsash at hotmail.com
Wed May 15 11:48:25 CEST 2019

Beste mensen,

als daadwerkelijk men zich serieus zorgen maakt over het klimaat en de uitstoot van CO2, en werkelijk een oplossing voor deze probleem wil bewerkstelligen, dan moeten wij in eerste instantie alles doen wat mogelijk is om ons openbaar vervoer 24 uur per dag het hele jaar door gratis ter beschikking te stellen voor de hele bevolking, met toilet in de treinen en zonder eerste klaas. In tweede instantie wij moeten de transpoort industrie dusdanig veranderen dat alles wat ze produceren minstens 100 jaar lang optimaal gebruikt kan worden.
Een oude industrie van op aardolie gedreven transport vervangen met een totale nieuwe industrie van op elektriciteit gedreven transpoort is een fantastisch manier om economische groei te vergroten, door middel van een nieuwe business model de transpoort industrie hun voortbestaan te verzekeren, en vooral de failliete liberale ideologie in stand te houden.
Het klimaat te willen reden met nieuw business opportunities is niet alleen hypocriet maar vele malen destructiever dan wat wij nu al hebben.
Als ik iets verkeerd begrepen heb laat me a.j.b. weten. In deze mail heb ik geen links gekregen waar ik meer info over deze voorstel kan vinden.

Mijn wel gemende excuses als deze reactie van mij hard zou over kunnen komen maar ik weet niet hoe ik het anders moet zeggen.

Groeten,
Abraham