<Fair City Amsterdam> Fwd: Oproep Georganiseerd Bedrijfsleven Amsterdam - "Verruim bestaande regelingen en neem aanvullende maatregelen".

Patrice Riemens patrice at xs4all.nl
Wed Apr 22 08:29:26 CEST 2020

Ola Ola,

Niet te snel roepen 'er is geen geld' want op het ogenblik is de
stemming vanwegens de crisis meer van draai de geldkraan maar open, we
zien later wel. Dan is het meer zaak te kijken waar het geld wel
heengaat - kijk maar naar de VS.

Ik hoop dat Dingeman gelijk heeft met '(B&W)ook wel door hebben dat de
Amsterdammers blij zijn met minder toeristen.' Kwa luisteren naar de
wensen vd Amsterdammers heeft de Gemeente niet zo'n goede 'record' dacht
ik zo.

Bovendien waarschuw ik (!), als het toerisme terug (moet) komen/komt
voor een vervaarlijke discussie rond het begrip 'quality tourism'
(minder maar 'betere' - dwz koopkrachtiger - toeristen). Ook dat kan
ongunstig uitpakken voor de A'damse bevolking.

"It's complicated"

Fijne dag verder!
p+2D!