<Fair City Amsterdam> Fwd: Oproep Georganiseerd Bedrijfsleven Amsterdam - "Verruim bestaande regelingen en neem aanvullende maatregelen".

Peter Koop / Reguliers.net peter.koop at reguliers.net
Wed Apr 22 08:31:35 CEST 2020

Al die toeristen hoeven van mij ook niet terug te komen, maar wat
betreft dat geld verdienen in de horeca: dat is voor een groot deel
(opnieuw) naar de vastgoedeigenaren gegaan. Ook horecazaken hebben te
maken met torenhoge huren, waardoor ze zich soms ook wel op toeristen
moeten richten om nog rendabel te blijven. Daarnaast is horecapersoneel
erg schaars geworden, dus dat is eveneens een flinke kostenpost.

Groeten,

Peter