<Fair City Amsterdam> Fwd: Oproep Georganiseerd Bedrijfsleven Amsterdam - "Verruim bestaande regelingen en neem aanvullende maatregelen".

Nienke J nienke.ot301 at gmail.com
Wed Apr 22 08:32:35 CEST 2020

Kan iemand mij van deze mailinglijst afhalen ?

Op wo 22 apr. 2020 om 08:31 schreef Peter Koop / Reguliers.net <
peter.koop at reguliers.net>

--
Met vriendelijke groet,
Nienke Jansen

Autonomie door tegenspraak/Autonomy by dissent
http://www.abnormaldataprocessing.com/
Geen cultuur zonder subcultuur
http://www.noculturewithoutsubculture.org/