<Fair City Amsterdam> De 15 minuten stad

Natuurbescherming ZO natuurbeschermingzo at xs4all.nl
Tue May 19 10:01:44 CEST 2020

Goed materiaal, Patrice.
Ja, onbegrijpelijk hoe de ‘linkse’ coalitie in Amsterdam het laat afweten.
Er zijn door de gemeente gebieden aangewezen die zogezegd bedoeld zijn voor ‘stadslandbouw’. Wat bedoelen ze daarmee? Is dat een term die moet aanduiden dat de stad nu ook de klauwen uitsteeks naar landbouwgebieden? Is dit een verdienmodel? Of een leefmodel? De metropool als stadsstaat?
https://www.amsterdam.nl/wonen-leefomgeving/medebeheer/stadslandbouw/ <https://www.amsterdam.nl/wonen-leefomgeving/medebeheer/stadslandbouw/>

Ik heb de indruk dat Amsterdam de trends en hypes achterna loopt. Een degelijke toekomstvisie is er niet.

Groet,
Hetty