<Fair City Amsterdam> De 15 minuten stad

alidada at dds.nl alidada at dds.nl
Wed May 20 17:46:41 CEST 2020

Ja, Het is werkelijk ongelooflijk maar onze "linkse" coalitie zet door
met het vernielen van de laatste biologische akkerbouwgrond in
Amsterdam, zodat er weer extra bedrijfsterrein ten behoeve van
Schiphol(!!!)  wordt bijgebouwd. Het is zo extreem dat een VVD college
er nooit mee weggekomen was. ..

https://www.globalinfo.nl/Nieuws/kom-solidariteit-met-lutkemeer-betuigen-op-hemelvaartsdag

Tot ziens, Elly

--
Dit e-mailbericht is gecontroleerd op virussen met Avast antivirussoftware.