<Fair City Amsterdam> FW: Oproep vanuit Ermelo ! Maar ik fiets zaterdag mee op mijn gereviseerde Bough bike!

Myriam Corzilius myriamcorzilius at live.nl
Thu May 28 16:02:02 CEST 2020

Foto:  Fietssliert#2 bij het Rijksmuseum 23 mei 2020

https://www.autoluw.nu/tweede-fietssliert/?fbclid=IwAR1nOJjxHWrc3CU6Niqtt93ED2GS3l8Qgbc-j3bjX8wMhXaDknw1aRAwSEE

Goedemiddag  vrienden en bekende,

Hoe gaat het ermee en ja hoor,
hier ben ik weer met een mededeling en vraag te weten:

De Fietssliert#3
Fiets je ook mee zaterdag 30 mei  -11.00-12.00 u ?

Want je ook snel een veilige, duurzame en leefbare stad met max 30 km in de hele stad wilt een beetje actie bereid bent. Fiets dan een uurtje mee in de Fietssliert#3 Op gepaste afstand van elkaar 1,5 m.

We eindigen we op de Dam, voor een weergaloze foto, het streven is zo’n honderd fietsers in 10 rijen van 10 (1,5 meter afstand), allemaal met gele hesjes waar achterop een 30km max affiches
Om 12.00 wordt  Foto op de Damgemaakt ! Je kunt ook alleen hier aantreden, maar dan wel met  eigen geel hesje en fiets svp...( Er zijn aparte de affiches om op te spelden)

Meld je wel aan bij: wijwillen at autoluw.nu<mailto:wijwillen at autoluw.nu>.
daarna krijg je info  je het verzamelpunt en de route.
Neem je een of twee huisgenoten mee, mooi !

Hoe meer hoe beter,
(dit bericht delen aan eigen vrienden en bekend mag uiteraard)

graag tot ziens zaterdag  a.s.
Myriam Corzilius

info autouw.NU!
Ook onze tweede try-out fietssliert op 23 mei was een succes. We fietsen voor 30 km nu, op alle grote wegen in de stad. Dus ook de S-wegen. Dit keer reden we over de S100 (Nassaukade en Stadhouderskade) en de beoogde tweede fietsring (van Amstel via Ceintuurbaan en Bilderdijkstraat naar Frederik Hendrikplantsoen). Wanneer komt die fietsring er wethouder verkeer? Want nu struikelen we op al deze kruispunten over de rode stoplichten.
TEKEN DE PETITIE<https://autoluwnu.petities.nl/>
Meer ruimte voor voetgangers en fietsers. Het kan, het moet, het is veiliger voor iedereen. Niet STRAKS   (2025), niet LATER   (2040), maar NU!
Dat is niet Autoluw. Dat is niet fietsvriendelijk. Deze fietspaden zijn te smal, zeker met corona. Fietsers naar de rijbaan, 30 km Nu!

Met dank,
Groet,