<Fair City Amsterdam> Nieuwbouw paniek in Amsterdam Noord

patrice riemens patrice at xs4all.nl
Thu Jul 1 07:31:39 CEST 2021

Aloha,

Mooi artikel vond ik, van Massih Hutak in De Groene van deze week. (ben geen 'ambonees', mag selectief/beperkt lezen):

https://www.groene.nl/artikel/nieuwbouw-paniek

'Ik ben bewoner. de mooiste titel voor een stedeling'

Massih Hutak beschrijft de universele stadsproblematiek in de (wereld)notendop dat Noord is: net zo universeel als HipHop.

Benieuwd wat jullie ervan vinden. Maar daarvoor zou er iets meer leven in deze lijst moeten zijn. Zijn jullie allemaal op vakantie? (behalve Bart ;-)

Happy July!
p+7D!