<Fair City Amsterdam> De schaduw over de vdPekbuurt

patrice riemens patrice at xs4all.nl
Thu Jul 1 10:52:28 CEST 2021

Ola Ola,

Een vriendin van mij voegde aan het artikel en hartekreet van Massih H in De Groene wel een erg pakkende waarneming toe:

" Ik voel Overhoeks letterlijk (de hoge gebouwen houden het zonlicht op diverse plekken in de van der Pekstraat tegen) en figuurlijk als een grote schaduw over de van der Pekbuurt. Hoog, onpersoonlijk, gesloten en lelijk. Dat is nogal wat, maar ik kan me vereenzelvigen met de term 'hoogbouwpaniek’."

Heb toch een mooie juli-maand!
p+7D!