<Fair City Amsterdam> politiegeweld

Natuurbescherming ZO natuurbeschermingzo at xs4all.nl
Wed Mar 24 11:28:15 CET 2021

Abraham, als de pandemie nog jaren voortduurt, dan zal dat een gevolg zijn van het gedrag van jou en jouw companen aan de extreme rechterzijde van de politiek. Als jij geen maatregelen wil, actief maatregelen bestrijdt en oproept om maatregelen te overtreden dan zorg je ervoor dat kwetsbare groepen in gevaar komen en dat er nog meer doden zullen vallen. Echte slachtoffers, dus geen zeurpieten die hun vemeende ‘vrijheid’ vóór het recht op leven van anderen stellen. Geen dictatuur van de hedonistische en egoïstische kleinburgers!

Groet,
Hetty