<Fair City Amsterdam> Bestuursrecht

Natuurbescherming ZO natuurbeschermingzo at xs4all.nl
Mon Feb 7 12:14:49 CET 2022

P.S.: En het huidige college van Amsterdam maakt dankbaar misbruik van het heersende neoliberalisme waarin alleen spitsburgers/spitburgers, regelrechte egoïsten, sommige anarchistische neoliberalen en feestbeesten gehoord en gefaciliteerd worden. Het algemeen belang? Als dat zou kunnen… maar dat kan dus niet, toch, niet dan?

Energietransitie? Jazeker, trek de portemonnee maar, want dat gaat op de neoliberale manier geld kosten. Maar men gaat in commissie voor meer energieverbruik.

Groet,
Hetty