<Fair City Amsterdam> Verzoek tot contact Eric Duivenvoorden

Noes Petiet noespetiet at gmail.com
Fri Jan 19 14:58:35 CET 2024

Goedendag,

Mijn naam is Noes Petiet, en ik ben bezig met een podcast over de nozems in
Amsterdam. Ik zou daarvoor graag in contact komen met Eric Duivenvoorden,
maar kan zijn contactgegevens online niet vinden. In zijn opnie-stuk in het
Parool werd faircirty genoemd,  daarom hoop ik hem via deze weg te pakken
te krijgen. Voor meer vragen ben ik bereikbaar op 0613289942, of op dit
mailadres.

Ik hoor graag van jullie,

Met vriendelijke groet,

*Noes Petiet*
*MA Journalistiek & Media, Universiteit van Amsterdam*
+316 13289942