<Fair City Amsterdam> Matt Taibi

Natuurbescherming ZO natuurbeschermingzo at xs4all.nl
Wed Mar 20 23:48:55 CET 2024

Wat er tegenwoordig niet enkel in de VS maar ook in Europa aan het gebeuren is, komt meestal niet in onze media terecht, tenzij op de manier die juist veel controverse oplevert. Het gaat om vrijheid van mening en pers en het duizelt mij soms van de berichten.
Ik vind het wel belangrijk om e.e.a. te volgen zoals dat zo formeel heet. Soms laat ik het aan mij voorbijkomen en het enige wat ik doe is erover nadenken en in een mentaal laatje stoppen, voor later.
Zo ook de berichten van Matt Taibi en anderen in de substack wereld.
https://www.racket.news/

Je hoeft het niet meteen voor zoete koek aan te nemen. Maar het speelt wel tegenwoordig.

Groet,
Hetty