<m2m-nl> Ahmed NIET uitgezet vandaag. Morgen in Utrecht

Jo van der Spek M2M jo at xs4all.nl
Wed Sep 16 12:18:12 CEST 2009

DE IND bevestigde aan Trouw dat hij NIET is uitgezet vandaag. Hij kan dus
morgen 10.15 naar Utrecht. Uitspraak vrijdag. De zitting is inhoudelijk en
openbaar. Dus: WEES WELKOM op het Justitieplein (vlakbij CS).
En vergeet je SPANDOEK niet!

De Telegraaf van vandaag zat er dus weer eens naast...
Ik doe mijn best het beter te doen. Met excuus voor de metajournalistieke
verwarring.

M2M heeft zojuist 10 Euro beltegoed overgeseind naar Alphen aan den Rijn.
Ahmed is overgeplaatst naar een drukke afdeling, waar hij minder tijd krijgt
om te telefoneren.

Jo van der Spek