<Fair City Amsterdam> fc tegen eindeloze groei

Patrice Riemens patrice at xs4all.nl
Sun Aug 18 20:19:22 CEST 2019

Aloha,

Een heel aatdige documentaire van de VPRO, al jaren geleden: De Dag dat
de Dollar Valt. In deze docu-fictie stort het financieele en monetaire
kaartenhuis binnen een etmaal in elkaar. Vind ik niet onaannemelijk. In
elk geval knap gedaan en leuk geacteerd.

https://www.youtube.com/watch?v=SrNl1Lkho0c&list=PL1821F6DCE322C0DF

'Denizzz123' heeft 't in 6 delen (van 8-9' elk) opgesplitst maar
bovenstaande url zou 'play all' moeten zijn.

Enjoy met een goed gas wijn!
p+2D!