<Fair City Amsterdam> Donderdag inspreekbeurt over het kraakbeleid

Menno Grootveld rabotnik at xs4all.nl
Thu Jan 9 10:58:56 CET 2020

Hoi Patrice,

We doen allebei: we komen met een inhoudelijk onderbouwd verhaal en
stellen op basis daarvan vragen, maar behouden ons ook het recht voor om
op ludieke wijze de aandacht te vragen van de goegemeente die normaal
gesproken commissievergaderingen e.d. links laat liggen. Wat is er
opeens mis met ludieke vormen van actievoeren? Een beetje humor op zijn
tijd kan geen kwaad dunkt me...